Translate

dissabte, 20 d’octubre del 2012

Caminaria 500 milles per estar al teu costat


Quan em desperto sé que seré
jo seré l'home que es desperta al teu costat
Quan surto sé que seré
jo seré l'home que va juntament amb tu
si m'emborratxo sé que seré
jo seré l'home que s'emborratxa al teu costat



Sé que seré, jo seré l'home
que està al teu costat
Però jo caminaria 500 milles
I en caminaria 500 més
Només per ser l'home que va caminar mil milles
Per arribar a la teva porta





quan estic treballant
sé que seré, jo seré l'home
que està treballant dur per a tu
I que dels diners que faré amb la feina
passaré cada cèntim
dret al costat de teu







Quan arribo a casa sé que seré
jo seré l'home que torna a casa amb tu
I si em faig vell
jo sé que seré, jo seré l'home
que està envellint amb tu





Però caminaria 500 milles
I caminaria 500 més
Només per ser l'home que va caminar mil milles
Per arribar a la teva porta

The Proclaimers (500 miles) 







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada