Translate

divendres, 19 d’abril del 2013

Tunejar una safata

Continuo amb la meva obseció de fer més lluminosa la cuina, per això vaig estar buscant una safata per poder-li fer un canvi d'imatge, i vaig trobar això




Estic segura que mai havies vist una safata tant ...lletja? Crec que deu ser dels anys 70, i en aquell moment devia ser l'últim crit, pero... avui... no!

Després de dues capes d'imprimacio i dues de pintura blanca




Vaig decantar-me per pintar amb fruita, amb una poma, la vaig partir per la meitat i despres de posar-hi la  pintura la vaig estampar sobre la safata.

De primer la volia fer tota groga pero  em va semblar que quedaria avorrida i en vaig fer una de color verd, com pots veure no n'hi ha cap poma igual i aquesta era la idea!

I continuant amb la meva dèria....




Has pintat mai amb fruita o verdura? o tens alguna idea?  explica'm-ho o ensenya'm-ho!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada