Translate

divendres, 22 de febrer del 2013

Posavasos

Fa fred i ja fa massa temps que dura.
Fa fred i  estic farta de tenir les mans i el peus gelats.



                         



Fa fred i som al febrer  i ja sé que me d'abrigar, però no en tinc mai prou.
Fa fred i ja sé que totes les dites populars preveuen que el març encara pot ser pitjor.








Fa fred i m'encantaria poder-me quedar a casa, feta un cuc embolicat, davant de la llar de foc i hivernar.
Fa fred i com no puc somiquejar tot l'hivern, m'encantaria canviar de latitud el meu camp base.







Fa fred i el sento dins els meus ossos, els esternuts i els mocs no em volen deixar.
Fa fred i em cansa duu l'abric, la bufanda, els guants, les botes, ... enganxats a mi tants mesos.







Fa fred i estic farta de rebre les factures del gas.
Fa fred i a sobre no em puc queixar, quasi no em tingut boira.






Fa fred i el servei meteorològic anuncia baixada de temperatures  de forma seriosa.
Fa fred i diuen que demà nevarà.
Fa fred i això vol dir absència de calor, i ja que aquesta no ve de fora, què et sembla si ens fem un te o una xocolata calenta?





Bon cap de setmana!

4 comentaris: