Translate

dimecres, 6 de març del 2013

Folrar una caixa de cartró

Fa uns dies, a l'anar a comprar, vaig recollir una caixa de cartró, sense saber que fer-ne, però comptava amb que alguna cosa se'm acudiria.


Necessitem:





Com la caixa que tinc es massa alta marquem amb el regle una franja






Per on retallarem





Aquesta caixa porta, en un dels costats una part, retallada per on es més fàcil agafar els productes de l'interior,





Per això necessitem fer una plantilla






per reomplir l'espai buit, l'enganxarem amb cinta adhesiva






Vaig comprar un rotlle adhesiu que imita el jute.





i el folrem.






Les bufandes són un dels regals més soferts  per a fer, i com tothom sap que passo molt fred, ja que el meu termòstat interior esta espatllat, en tinc de tots els colors, formes i tamanys.





Haure de recollir una altra caixa, en aquesta no hi caven totes!!!

On guardes les teves bufandes? m'ho ensenyes?

Bon dimecres!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada