Translate

dijous, 10 d’octubre del 2013

Canvi d'imatge a un marc d'un quadre antic

Feia molt de temps que anava al darrera d'un marc de quadre ben recarregat, ben ostentós, un marc que estigués molt lluny del meu estil, i resulta que el tenia molt a prop, en fi, aquest es el marc en qüestió




Carregat si és, però en aquesta imatge no pots veure lo pitjor, no veus el color real del marc, mira aquesta altra foto





Es d'un dorat -verd-esgarrifós, cal veure el potencial de la peça.

Al mirar-lo millor m'he donat compte que la part treballada no és de fusta, és de guix!! Però no importa, només afegirem un pas més.

Li dono primer dues capes d'imprimació, una capa de pintura marró fosc i finalment un parell d'esmalt satinat blanc a l'aigua (no tinc fotos del procés, però no cal, no?)

Aquí el tens!!! molt  millor, no?





Després li he passat paper de vidre per on m'ha semblat, per envellir el marc i donar-li una imatge de molt usat, i l'he penjat a la llar de foc, emmarcant el cap de cérvol fet de paper  





La capa de marró, com bé has endevinat és per que al passar-hi el paper de vidre hi hagi un color fosc a sota, hi ha llocs que si t'hi  fixes molt és veu el dorat-verd-esgarrifós, però m'agrada!

i ara una vista més general




m'agrada!!!

ara de l'altre costat!




Aquí el tens, acabat i penjat, què et sembla?

Tu també has "tunejat" algun estri  vell? li has canviat la imatge? m'ho expliques?

Bon divendres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada