Translate

dimecres, 23 d’octubre del 2013

Organitzar la roba

Reconec que passo massa hores fora de casa com per tenir-la impecable, reconec que si estigués a casa totes les hores de sóc fora treballant, tampoc estaria impecable, trobaria mil coses a fer abans que posar-me a fregar i treure la pols, i per això, tot i que no sóc la persona més ordenada de l’univers, sovint m’agafa un rampell organitzador d’espais, disposar les coses en capses, col·locar-ho de forma que sigui senzill trobar el que busques, bla, bla, bla

Al canviar de pis vaig trobar-me que l’espai d’emmagatzematge es reduïa a molt menys de la meitat, pel que fa a  la roba de diari (què és cada dia del mon) la tinc col·locada al vestidor i la roba de molt mudar (aquella que et poses per anar a les bodes (ara que hi penso, crec que ja s’ha casat tothom) i ocasions molt molt especials, és a dir, gairebé mai)  la tenia guardada una gran caixa o penjada al fons de l’armari, per a que no molestés!

Per això vaig comprar un armari d’aquells de lona, que es munta en poca estona, si no recordo malament crec que em va costar menys de 9 €.
El diumenge pel matí vam tenir  estona de moment de família muntant els tubs que fan l’estructura de l’armari i vestint-lo amb lona, m’encanten aquestes estones!

Ara arriba la part d’organitzar la roba.


 


Havia comprat unes quantes bosses de guardar la roba penjada, i volia posar-hi varies prendes dins de cada bossa (uns pantalons de seda i un top no ocupen gens d’espai!!!!). Al treure la roba de la caixa i del penjador vaig anar fent fotos a cada conjunt o vestit o abric, les vaig imprimir (petites i de baixa qualitat, no cal gastar tinta per això).

Ara tocava posar la roba dins les bosses.

 



I penjar amb una agulla imperdible les fotos del que hi ha dins.






Vaig aprofitar també per comprar unes caixes per guardar sabates (aquelles de talons impossibles o amb lluentons, en fi, les que només et poses un dia molt de tant en tant (i a sobre et fan mal)) en aquest cas no vaig fer fotos, ja que la mateixa caixa té una zona transparent i es veu l'interior.





Em vaig emocionar tant guardant la roba que també vaig guardar-hi els abrics d’hivern, tot i que molt aviat (més aviat del que voldria) hauré de treure’ls, però.... desseguida sabré en quina bossa estan guardats!


Com organitzes la roba que no et poses mai, o el canvi de temporada?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada