Translate

dilluns, 25 de novembre del 2013

i per fi ... la bústia

No sé pas si hauria de dir: i per fi... el fred, amb el canvi horari i  el començament del fred, en principi deixem de fer tanta vida al carrer i ens quedem més a casa (amb temps per dur a terme tots aquells projectes que tenim pendents), però d'uns hiverns cap aquí, m'adono que tinc més ocupat l'hivern que l'estiu! I els projectes estan a la llista ("tareas pendientes") sense tatxar. 




Fa almenys 6 anys que vaig comprar aquesta bústia! sí, em fa vergonya! 




No havíem trobat el moment de posar-nos'hi!


.


Però la tenia guardada en un lloc que no em feia nosa, i aquest és l'error. (Excuses, excuses!!!!)





I com no hi entrempuses a cada moment, doncs.... (més excuses???)




Aquelles hores de l'hivern, amb el fred instal·lat a fora,





La pluja d'hivern (tranquil·la i suau), la boira freda, humida, gebradora,




Algun any fins hi tot ens visita la neu!




Intentem no quedar-nos hipnotitzats davant les flames del foc a terra.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada