Translate

dilluns, 9 de desembre del 2013

Us desitgem un bon Nadal






Amb aquesta imatge us desitgem unes felices festes i un millor any nou.

I et preguntaràs ... per què tant aviat?
Doncs per que no puc deixar de recomanar-vos una coseta i ho he de fer amb temps, per si tu també la vols.

Mira't bé la fotografia, es genial l'avet que la meva amiga Montse m'ha portat, és genial per què es realment bonic i és útil, molt útil!!! és comestible! Ella ja em va donar la idea, jo només la copiaré, el posaré a la taula guarnida el dia de Nadal, serà part de la decoració i a l'hora dels postres.... ens el menjarem!

Em fa molta il·lusió poder-vos presentar aquest treball de la Montse, i si en vols un, només li has de fer comanda, i fa moltes altres coses dolces, fes-hi una ullada.





2 comentaris:

  1. uau!!! pues si que feia temps que no venia


    xulissim tot ; a vere si inventes algo pel meu carro

    ResponElimina