Translate

dimecres, 15 de gener del 2014

La renovada banqueta

Em van regalar aquesta banqueta, ja fa temps, se li notava el potencial.




I pensa que les fotos no li fan justícia, estava pitjor del que sembla!




Decideixo canviar-li el color, últimament el blanc és el meu color, per a coses de casa. M'agrada la sensació d'espai i pau que dóna.





Clar que calia donar-li un toc amb el paper de vidre, per a fer la banqueta  més rústica, més meva!



Vaig trobar un gran tros de roba gruixuda, amb gruixuda vull dir que no és per a entapissar, però si prou dobla per a que no s'estripi. Aviat m'hauré de plantejar agafar la màquina de cosir i aprendre a fer coixins, ha sobrat molta tela.





Usem com a plantilla la roba que vam treure de la banqueta, d'aquesta manera no ens equivoquem amb les mides.




La presentem, hi queda perfecte.




La grapem.




I ja la tenim, com la veus?





Vaig dedicar-me a buscar una passamaneria que m'agradés, però només trobava coses amb lluentons i no m'acabaven de convéncer o amb uns colors que no feien per la banqueta renovada.
Vaig decidir-me per això, n'hi diuen viu. És tela tallada a l'esbiaix. A la merceria vaig comprar també un tub de pega per a roba.




D'aquesta manera amaguem les grapes.




Les taques de pegament desapareixen al assecar-se el producte, ja que és especial per a roba.





I ja està, ja la tenim acabada! 




Què et sembla, un bon canvi, no? Tu has renovat algun moble? Explicam'ho!
Què tinguis un bon dimecres.



2 comentaris: