Translate

dimecres, 19 de febrer del 2014

El pis de d'alt

Tinc un pis, ja fa uns mesos que està buit, i en pocs dies l'ocuparan uns nous inquilins, i per això ja fa unes setmanes que ens dediquem quasi per complert a deixar-lo apunt.

Evidentment no he fet fotos del procés. Mal cap el meu!!!!

Però t'explico algunes de les coses que hem fet.

Calia pintar, aquesta vegada hem fet tot el pis de color blanc (excepte la cuina, que ja era vermella, i l'hem tornat a pintar del mateix color), però abans de fer-ho calia treure les taques d'humitat i fongs,  on vaig comprar la pintura em van recomanar netejar la zona amb una esponja i lleixiu, i així ho vaig fer, però recordeu de posar-vos guants, els que em van veure les mans saben per què ho dic i els que no vau teniu la pena de veure-les, només dir-vos que el lleixiu crema.

Una altra cosa que hem fet ha estat pintar els radiadors. D'això si tinc alguna foto, però abans us volia ensenyar una foto molt personal. Fa quasi dos anys que tinc aquest espai i mai he posat una foto on no es veiés més que les mans, però aquest autoretrat no té desperdici.

Així doncs i  sense més preàmbuls aquesta sóc jo, pintant els radiadors amb pintura d'esprai i amb música a les orelles per a fer més agradable l'estona.






Els radiadors estaven molt tacats, i vaig trobar una pintura en esprai especial per a ells, resistent a la calor, i en vaig comprar uns quants pots i m'hi vaig posar desseguida. Les parets ja estan pintades, empaperem el voltant del radiador per no tacar res, el netegem de pols i brutícia i...




I aquí tens el canvi d'imatge, només hi ha una capa de pintura, es nota moltíssim, no?





L'esprai és un gran invent, d'aplicació molt ràpida, cobreix molt bé, s'eixuga de seguida, ... llàstima de la forta olor, si has de pintar amb esprai procura sempre que l'espai estigui el màxim de ventilat que possible.

I tu? què has pintat amb esprai? Ha canviat o millorat la imatge d'alguna cosa?






1 comentari:

  1. quin festot fotrem a la casa!
    l'hauras de tornar a pintar quan marxem jejeje
    Au, fins aviat tata x x x x

    ResponElimina