Translate

divendres, 14 de març del 2014

Cadires

Fa 18 anys que vaig comprar les cadires de la cuina del pis de dalt, a part dels anys han estat usades fins a l'extenuació. Aquesta cuina és l'eix central de la  casa, s'hi cuina, s'hi menja, s'hi fan els deures, s'hi fan les petites reparacions, s'hi pren el cafè en companyia, s'hi veuen les noticies a la tele o els dibuixos mentre es berena, en definitiva s'hi viu!!

Per això ara, les pobres cadires, tenien aquest aspecte, havia saltat gran quantitat de pintura i la que quedava s'havia tornat d'un color esgrogueït realment lleig.





Vist de prop empitjora per moments.






El meu pare, va avançar-me feina, va desmotar tots els culs de les cadires, fins i tot va numerar-los per a assegurar-nos que encaixaven a les cadires quan els hi tornéssim a caragolar.




Vaig comprar pintura blanc brillant en esprai, i em vaig posar mans a la obra. Degut al fort vent vam passar de voler pintar-les al carrer a entrar-les en un magatzem per poder treballar, recorda posar-te la mascareta i que el lloc sigui el màxim de ventilat possible.

En la següent foto potser no s'aprecia massa però la banda dreta de la cadira en primer pla ja està pintada.





Amb 18 € he renovat les 6 cadires de la cuina, han quedat quasi com noves. 
Estic molt contenta amb el resultat i amb la inversió feta en les cadires!!





Sempre em sorprèn el que una mica de pintura pot fer per canviar o millorar la imatge de les coses.
Tu has fet alguna cosa semblant? m'ho ensenyes?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada