Translate

dimecres, 25 de juliol del 2012

El moble del racó de reciclatge

Després de donar tombs a varies opcions que tenia al cap, de valorar, tornar a començar, de sumar, de restar, de buscar,  em vaig decantar per aquesta.




En l'ultima visita a Ikea vaig comprar un armari de cuina, és un armari de paret, dels de penjar, poc profunt, força alt i amb l'amplada que necessitava, és aquest 

I aquí comença la part que més m'agrada (després d'anar de compres, es clar!!!!) és el montatge!! Sí, si que m'agrada!! l'estona d'estar sentats a terra, amb les instruccions a les mans, amb les bosses de ferratges i un munt de peces de fusta esbarriades al nostre voltant, és una estona per a fer coses en familia, sempre que ningú és posi nerviós! Seguir les instruccions, donar opinions -Em penso que aquesta és la posició!  diu un -No, no, és al revés!! diu l'altre - Jo vull ficar aquests claus!! diu un altre. Si, si que m'agrada, construir una cosa, veure com a cada peça que poses atansa més tot aquell batibull a la forma definitiva.



Tot i que és un armai de paret vam  posar-hi potes, aquestes les tenia de quan, ja fa uns anys, uff, massa anys, com passa el temps!!! vaig comprar els mobles dels banys i un dels jocs de potes va desapareixer, vam haver d'anar a comprar-ne un altre joc, es clar!!!  i com la llei de murphy és incansable, poc temps després de muntar les potes noves, van apareixer les que havien desaparegut. Les vaig tenir guardades, esperant una ocasió com aquesta.



Aquesta és la part més complicada per a mi, ajustar les portes, però no per l'Eduard!



Un esplèndit diumenge pel matí! en familia, divertit, que agermana, que enforteix els vincles, ....

Bon dimecres



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada