Translate

dilluns, 23 de juliol del 2012

El racó de reciclatge

Ja saps que m'agrada reciclar i a la nostra cuina hi ha una zona dedicada a emmagatzemar part dels cubells d'escombraries  dels productes per reciclar.


Horrible, eh que sí? aquest espai és un racó que fa la cuina i la veritat és que no m'ha agradat mai, quan vam planificar la cuina, no hi vaig pensar, creia que a l'armari de sota l'aigüera hi cabria tot, pero no! en aquest armari hi tinc el cubell del rebuig penjat a la porta i tots els productes de neteja, i per això he estat anys veient aquests cubells aquí, amb el temps fas veure que no hi són, no els mires, com si no existissin, només  quan els utilitzes, però sense entrar a valorar què és horrorós que estiguin allí, tant a la vista.

El marró ès el de l'orgànica que el consell comarcal de la nostra zona ens va regalar junt amb una xerrada, quan es va poder començar la recollida selectiva de l'orgànica, a partir de llavors  la nostra zona disposava d'una compostadora comarcal.
El blau  és el del plàstic, un cubell normal i corrent amb pedal d'obertura.
La resta de cubells i caixes de productes per reciclar els tinc esbarriats per armaris de la cuina, sobretot en el raconer del que ja te n'he parlat.

Vaig donar-li tombs, i més tombs, veia armaris de cuina dedicats a fer aquesta funció, pero no tenien cabuda a la nostra cuina, tots eren molt profunds i baixos, ja que anaven destinats a anar juntament amb els altres armaris baixos. Jo volia un armari menys profund  i més alt. I vaig trobar la solució, però primer calia  treure aquest radiador,  mai l'hem utilitzat per que a l'hivern vam descobrir que no ens calia endegar-lo. Com ja t'havia dit vam fer venir el Ramon, el nostre electricista i fontaner de confiança.




Cal buidar el circuit d'aigua dels radiadors i tapar els conductes que la porten. En el nostre cas es va posar taps als tubs per si algun dia volem tornar-hi a posar el radiador, mai se sap!

Bon dilluns

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada