Translate

dilluns, 17 de setembre del 2012

Acabem el revister

Com recordes vam fabricar-nos un revister amb tela gallinera i filferro per unir les parts.



Ara només queda fer-hi un forro, i per fer això he de demanar un favor, a ma mare es clar!!! jo i la màquina de cosir no ens hem entès mai, ja fa temps ella va intentar ensenyar-me a cosir-hi, i vaig descobrir que la màquina i jo tenim diferents ritmes, haurem de posar-hi remei.

La roba que he escollit, inicialment era una manteta pel sofà, després es va convertir en ...



Els coixins van viure un temps al nostre  sofà i després deformar-los fins a l'impossible, ja no ens agradaven i quedaven malament, per això vaig desfer-los, per reutilitzar-ne la roba i vam començar a emprovar la roba al cistell de tela gallinera.



Agulles per aquí, afegits per allà




I a esperar que la màgia de la  màquina  de cosir i la traça de ma mare actuïn.




I quan te'n vols adonar, ja l'ha fet!!

Per tapar aquesta costura que es veu vaig comprar aquest mocador en una botiga de tot a 100, per 1,80 Euros.




Hi fem una llaçada i llestos, t'agrada?




i col·locada al sur lloc?





Ara ja tenim les revistes organitzades en un sol lloc!! uff quin descans!!!

També et vull ensenyar una altra versió, un altre acabat, amb la roba de fer els coixins dels mobles del jardí, la recordes?



i aquí la tens




Feliç dilluns


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada