Translate

dimecres, 5 de setembre del 2012

Necessitem un revister

Cada mes arrepleguem una gran quantitat de revistes de motos, de viatges, de decoració, ...  les velles les anem guardant en caixes, però i les noves? les pots trobar per tot-arreu, a la cuina, a tauleta de centre, al bany, ... decididament necessitem un revister!

Per aixo en la ultima visita a la ferreteria vaig comprar tela gallinera, i vaig imaginar mes o menys com ho volia fer, les mides? vaig agafar una revista i vaig afegir-hi un parell de centímetres per banda i per l'alsada vaig pensar que amb 15 cm ja n'hi havia prou. 



Vaig retallar-ho en 2 peces, la base i tot el contorn, ho haguéssim pogut fer en una sola pesa, però quedaven molts retalls i vaig pensar que no valia la pena.



Un cop retallades les peces en polim els cantos i ja podem començar el muntatge, amb filferro  unim les peces, he de dir que vaig tenir ajuda a l'hora de fer-ho, al meu pare li va picar la curiositat, i mentre li explicava el que tenia al cap, va dir-me que no seria estable, que necessitava posar-hi una ànima, i que és  una ànima? doncs un reforç, si et fixes en la foto es veu al voltant de la base un filferro més gruixut que vam posar al mateix muntar les parets laterals tot cosit al mateix temps.





T'agrada? encara no esta acabada, però  això serà el pròxim dia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada