Translate

dijous, 20 de setembre del 2012

Canvi d'imatge

De tant en tant m'agafa aquella cosa, si, no ho puc evitar! Ja saps de que et parlo! aquella cosa, aquella necessitat, he de fer-ho, he  de canviar les coses de lloc, redecorar un espai, i després de provar, tornar a provar, de rebuscar a l'armari on hi ha guardats tots els elements de decoració que van rotant per casa i vaig entrant i traient, m'adono que no m'agrada el que veig, necessito alguna cosa nova.

Llavors em ve al cap aquella altra cosa, si, no ho puc evitar! Ja saps de que et parlo! aquella cosa, aquella necessitat, no em vull gastar ni un duro! I si ho he de fer, serà poca cosa, decoració barata!!!

Tots per casa tenim coses que podem reconvertir en objectes molt interessants! Nosaltres amb un mica de cola blanca i fil de jute (aquesta paraula l'he hagut de buscar al diccionari, no sabia pas que en català es deia així), una botella de vi (potser de qualsevol cosa) i un pot (en el nostre cas es un pot de tabac de picadura, pero podem fer-ho amb el que vulguem).


                                          


Es tant senzill com anar posant cola blanca a  la botella o pot anar girant al voltant el fil, de baix a d'alt, procurant que el començament i el final quedin curiosos, i ja està, ens queda deixar-ho assecar i posar al lloc escollit de casa!!!





T'agrada? Fas alguna cosa per canviar la decoració de casa teva de manera econòmica? m'he l'ensenyes?
Gràcies per la visita.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada