Translate

divendres, 15 de març del 2013

Bosses per anar a comprar, reciclades

Tinc la costum de tenir un paraigües al cotxe, un altre al despatx i un altre a casa, no pas  perquè plogui molt a les nostres contrades, si no per què quan ho fa, mai tens un paraigües a mà.





I es trenquen cada dos per tres, i no és pas per l'ús prolongat que els hi dono!!!

Per això, quan vaig comprar-ne de nous per canviar-los pels vells,  vaig estar pensant que en podia fer,  vaig decidir que unes bosses plegables, de les que et guardes a la bossa de mà, per anar a comprar, podria estar bé.

Li vaig plantejar la idea a la cosidora de la família i aquest n'és el resultat



Ara ja tinc un parell de bosses per anar de compres.



Tu que en faries d'un paraigües trencat?
Bon divendres





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada