Translate

dijous, 12 d’abril del 2012

La llista de la compra


Us vull ensenyar un DIY molt barat que em fet a casa, es tracta de la llista de la compra en una pissarra, que et sembla?

Estava cansada d'escriure en papers (que després, amb els dies anava perdent, ja que intento anar a comprar només un parell de vegades al mes i si puc només un,  però llavors he de fer alguna escapada a comprar alguna cosa que s'ha acabat i necessito) la llista de la compra a mesura que notava que alguna cosa ens feia falta.

Vaig trobar en una botiga de les de Tot a 1 Euro, una petita pissarra que incloïa rotulador amb una especie d'espuma per esborrar que no arribava a 1 euro, per casa tenia una mica de velcro, una mica de celo, una mica de fil, un ganxo dels que s'empeguen  i


ho vaig penjar darrera d'una porta dels armaris de la cuina, vaig lligar amb celo un fil al rotulador per poder-lo penjar a la mateixa pissarra (i no perdre'l)  així quan un de nosaltres acaba un producte, l'apunta a la llista i només ens cal passar-ho a paper el dia que anem a comprar, o fer-li una foto amb el mòbil, però a mi m'agrada portar la llista a la ma i fins i tot anar tatxant els productes que ja tinc al carro.

I tu, com fas la teva llista?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada