Translate

dimecres, 25 d’abril del 2012

Sant Jordi (3a part)

Aquests han estat els regals que ens hem fet aquest any per la diada de Sant Jordi



Un llibre de cuina per l'Eduard, un del Geronimo Stilton per l'Èric i per a mi, tot i que m'encanten els rams de flor tallada prefereixo plantes les vives, per aixo m'han regalat un roser!

L'eduard vol delectar-nos amb les receptes del nou llibre, l'Eric esta entusiasmat amb el regal i llegeix a totes hores, per la meva part he plantat el roser en una jardinera on aquest any no s'ha dignat a sortir res del que l'any passat hi vaig plantar.




Com es pot veure la gespa sembla formar part d'una selva, hi ha més males herbes que gespa, m'estic plantejant molt seriosament treure-la, pero encara no tinc clar que fer-hi al jardí, potser fer racons amb arbusts i bulbs, ficar pedreta d'algun color bonic a tot el vol, ... no sé.
Tu tens algun suggeriment?



I ara, el nou roser transplantat al seu nou lloc al nostre jardí, potser a la llarga el posaré a terra, si tirem endavant les reformes al jardí, o no,  no sé...

Pel davant,


Pel radera



I ara una general de la jardinera, vist així sembla que li falta companyia, no?




D'aquesta manera cada vegada que surti al jardí el veure i pensaré en la diada de Sant Jordi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada