Translate

dilluns, 16 d’abril del 2012

Per recordar el viatge

Fa poc vam anar de viatge, a l'Alguer (Sardenya), el lloc en va encantar, la gent, el paisatge, el color del mar, els carrerons del casc antic, en fi, tot!

Tinc la costum de recollir les pedretes de colors i formes que m'agraden a la platja, guardar les entrades dels llocs que visitem, planells, bé, tot el que cau a les meves mans.

Vaig pensar que fent només un àlbum amb les fotografies no en tenia prou, jo volia tenir a prop i veure els records del nostre viatge mes sovint, que no només quan obrim  l'àlbum.


Tenia un pot de vidre antic, que no tenia tapa (hi hauré de posar solució), un planell, pedretes recollides a l'arena de la platja i entre les roques, l'etiqueta de l'interior d'uns pantalons que ell es va comprar, el tiquet de la visita a la Gruta Neptuno, una postal, una foto nostra, la closca d'algun animal marí i


aquest és el resultat, la pròxima vegada buscaré un pot de vidre mes baix i mes ample, o potser hi posi arena (si el destí que triem te mar) o... no sé.

I tu? fas alguna cosa per recordar els viatges?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada