Translate

divendres, 11 de maig del 2012

Coixins amb transferencies

Recordes que fa uns dies us vam ensenyar el que vam comprar a Ikea, eren aquests coixins blancs



Havia vist en aquesta pagina un tutorial fantàstic per a fer transferencies a roba, apart de coixins a molts altres llocs, explicat de forma sencilla i amb moltes fotos (és en anglès, però el traductor del google fa meravelles)

Ens cal  el lloc on volem transferir-hi la imatge, en el nostre cas aquests coixins, una imatge impresa en un foli normal i corrent, això si, ha de ser imprés amb tonner, amb tinta no funciona, si la teva impressora és de tinta en fas una fotocopia i llestos, les nostres imatges les hem tret d'aqui, és del mateix bloc que el del tutorial que hem comentat, per que sobretot és dedicat a pujar imatges antigues, fes-hi un tomb, segur que t'inspira. I el producte de transferencia, 



Es un producte de neteja concentrat, que no sé per que tranfereix la imatge del full a la roba, es diu Citrasolv, nosaltres vam triar amb olor de lavanda, el perfum que deixa a casa es espectacular, el vaig comprar aqui, he de dir que vaig tenir una mica de problema, ja que després de cobrar-me el producte a la meva targeta de dèvit no el volien enviar per que no coincidia el lloc d'enviament del paquet (a la feina, ja que l'horari de repartiment de paqueteria és el mateix que el meu)  amb la meva adreça (la de casa meva), i després d'uns quants e-mails i comprovacions (de que jo era jo, i que la meva adreça de casa era una i la de la meva feina és una altra) vaig aconseguir rebre el producte, però tot i el meu emprenyament inicial vaig concloure que era bo totes aquelles comprovacions i evitar aixi el frau en les compres per internet.

I aquest n'és el resultat (perdona la qualitat de les fotos, és horrible, i la veritat no fa justícia al resultat final)

Per la amant de la moda, un cartell francès antic d'una botiga




Per a la que li agrada la xocolata, en francès, també



Per l'aficionat a les motos




Per l'amant de la música




Tot i la mala qualitat de la imatge, i del color enrarit, en pots  veure l'escensia, no? Ah, i ho pots rentar, que no marxa de la roba.
T'animes? Tu també n'has fet de transferències a roba? m'ho ensenyes?







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada