Translate

dimecres, 30 de maig del 2012

Petit truc per congelar

El tema cuinar decididament no és el meu fort, amb això vull dir que no sóc ni una gran, ni una bona cuinera, diguem que faig el dinar als homes de casa meva, diguem que vaig fent.

Tinc amigues que són molt resoltes a la cuina, obren la nevera i et poden fer un banquet amb tres coses, jo no!

Tot i que tinc èpoques en les que em dedico a cuinar molt, en tinc d'altres que no em ve gens de gust. Suposo que has d'estar inspirat per posar-te als fogons unes quantes hores.
La meva mare és una gran cuinera, tot i que s'ha de limitar a uns quants plats diferents, ja que el meu pare no li agraden massa les coses noves. En canvi la meva sogra, si pot experimentar i realment fa uns plats espectaculars.

Bé, tot això ve per que us volia explicar que quan cuino en faig unes quantes racions, com si cuinés per 8 o 10 persones i només som tres, llavors ho congelo.
Passats uns dies acostumo a no recordar que hi ha dins els recipients, sobretot quan m'he dedicat a fer diferents plats i en vull treure un de diferent cada dia.

Aquest diumenge passat vaig fer salsa bolonyesa, en vaig fer per 3 vegades, tal i com ho faig si faig fricandó, o peix amb suquet o ...




llavors només em cal bullir la pasta i abocar-hi la salsa, però primer l'he de trobar dins el congelador. Les pegatines posades al tupper amb nom de la recepta, em costava molt de retirar-les, sempre quedava restes de la pega, havia provat diferents maneres d'identificar els recipients, però ninguna m'acabava de convèncer.





I un dia ho vaig provar amb la cinta de pintor! tenia el rotlle a ma i el vaig fer servir per escriure l'etiqueta del tupper, i he de dir que va molt i molt bé, s'hi escriu molt bé, queda molt clar i la millor part és que es retira sense fer cap esforç i no deixa restes de pegament.





M'expliques et teu sistema?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada