Translate

diumenge, 27 de maig del 2012

Petits canvis a la cuina

Hi ha moltes imatges per la xarxa de cuines fabuloses, amb grans finestres, amb mobles clars o foscos, amb illa central, amb barra i tamborets, amb prestatges molt ben decorats,  doncs nosaltres no!

Si, ho confesso, la meva cuina no té  illa central, no té tamborets, no té prestatges, no té grans finestres cap a l'exterior, no tinc gaire llum natural, la meva cuina és fosca, ves que hi farem!!!!

Per això he pensat fer uns petits canvis, res, poca cosa, però son "resultons" per a mi.

Aquest és el primer canvi, fins avui he fet servir la botella de sabó de rentar plats i un pot de ceràmica on hi diu fregall per guardar-hi el que diu el seu nom.



He decidit donar-hi claredat, donar-hi llum i per això crec que el color blanc es l'ideal per a aconseguir l'objectiu.




He posat el sabó en un pot d'aquests de cuina, per a guarnir, no se com es diuen, però és el que veus a la imatge, els fregalls i la baieta, tot dins un porta testos de l'Ikea

Ara arriba el torn de la safata on hi ha el setrill, el saler, el vinagre, el pebre, la mel, ....



Jo ho veig trist! Realment és molt trist!!!! fosc, lleig, fins i tot, brut, 

I ara ve el desprès



Recordes la safata? l'havia utilitzat aquí



He canviat l'envas del vinagre de modena per un setrill per reomplir, el pebre tambe l'he canviat, tenia aquest potet per posar-hi especies per casa, i he canviat la safata per aquesta de l'ikea, millor, no? mes llum!!!



Ara arriba la tercera part del canvi, el pot dels coberts de fusta, el cullerot, el girapeix, el ....

l'abans



I usant un altre porta testos de la mateixa serie i aquí ho tens


Tot i que crec que haure de buscar un recipient mes alt, per ara em fa el servei. 
I ara tot junt, realment jo ho veig millor, i tu? tens alguna idea per donar lluminositat a casa teva?


Bon dilluns!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada