Translate

dimecres, 9 de maig del 2012

Tasses amb les inicials

Vam pensar que fer regals fets per nosaltres seria més personal i per que no, més barat, per això en una visita a Ikea vaig veure aquestes tasses mug, baratíssimes, i les vam comprar.





Teniem clar que hi voliem fer, així que vaig anar a comprar pintura per ceràmica i em van recomanar aquesta, es forsa espessa i no goteja.


Perdona que la blanca està una mica bruta, la foto la vaig fer després de l'experiment. Vaig imprimir les lletres de les inicials en un full, primer vaig fer lletres molt gòtiques, molt recaragolades, la veritat molt més boniques que les que vam utilitzar al final, però havia de retallar-ho per fer la plantilla per pintar, i en les  lletres guapes quedaven espais sense enganxar enlloc i evidentment no s'aguantava, aixi que vam haver de fer lletres clàssiques i per dir-ho d'alguna manera, robustes.

Vam enganxar al paper de les lletres a la cinta de pintor col.locada de la part que empega sobre una superficie on s'hi pugui treballar i si es talla una mica no passi res, quan amb cúter molt afilat van estar retallades vam desenganxar la cinta de pintor de la superfície de treball i la vam col.locar a la tassa, tant ben posat com vam poder, i vam barrejar les pintures, aconseguint un gris molt bonic, i vam començar a pintar, hem de dir que no va quedar massa fi, vull dir que la pintura es va escapar per sota la cinta de pintor, i vam haver d'esperar a que fos seca i amb el cuter rascar la superfície fins afinar les linies, suposo que la nostra cinta de pintor no es massa bona per fer això.



En vam fer quatre, per als nostres pares, pero nomes tinc la foto d'uns. Les pròximes tasses que fem intentarem ser mes curosos i professionals (je,je,je), potser hi afegirem mes detalls o ves a saber.

Què et semblen els nostres mugs personalitzats?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada