Translate

divendres, 15 de juny del 2012

Comencem a fer hort

La meva relació amb un hort és limita a  veure com el meu pare planta, fa fer grans les llegums, enciams, tomateres, .....  i en cull el fruits. Bé, a vegades, quan els pares son de viatge ens toca a nosaltres fer-nos-en càrrec, també ajudem a fer la conserva o quan els anem a veure, si estan collint, acavem tots amb galletes i fen la collita del dia.

Un dia de l'estiu passat,  amb l'Eduard vam comprar tomates per amanir, eren de la varietat Kumato, són boníssims, i en vam guardar algunes llavors. Aquest any la meva mare les ha plantat en un test a l'espera de que fos el moment de transplantar-les a l'hort, i després de plantar les varietats que sempre hi posa el meu pare, no ha sobrat gaire lloc per les nostres.

Hem decidit plantar la resta al nostre jardí, més ben dit a les jardineres. 




Aquí les tens, recent plantades i regades



Aquest és el meu roser de Sant Jordi, i com encara no li havia trobat companyia ... 
Ara us vull ensenyar qui ens acompanya mentre estem treballant,




És el gat dels nostres  veins, nosaltres l'hem batejat com a  Cua Llarga, per què quan era petit ja ens venia a veure i ens vam adonar que  tenia la cua desproporcionadament llarga. Ara que ja és adult  no es nota tant que la cua és llarguíssima. 

Després d'una setmana les nostres tomateres son així








Esperem tindre força tomates aquest estiu, tot i que encara no hem pensat com col·locarem les canyes per a emparrar les tomateres, aviat haurem de rumiar-ho!!!
Tu fas hort en testos o jardineres? com ho fas?

Bon cap de setmana! jo el penso tenir, avui es el meu aniversari!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada