Translate

dilluns, 25 de juny del 2012

Un nou membre a la familia

Ja us havia comentat que a casa som 3, la veritat és que fins aquest cap de setmana erem 5, tenim 2 peixos, dues carpes de colors en una peixera, una groga i l'altra negra, de nom Grogui i Blaqui, els noms els va posar l'Èric i per això m'abstinc de fer comentaris, ara no tinc cap foto d'ells, quan la tinga te'ls ensenyaré.


Aquest cap de setmana vam anar a buscar el nou membre de la nostra família, i es diu Manuela, aquest tampoc l'he triat jo!!!!



És una tortuga d'aigua, carnívora, ràpida, simpàtica, i força grossa. El meu company de feina la tenia a casa seva, en un aquari que se li havia quedat petit i al viure en un pis, l'espai està molt limitat, per això quan ell em va comentar que li sabia greu no poder-li donar un lloc adequat per viure vam decidir afillar-la, nosaltres tenim jardí, tenim espai,  per ara cada dia la treiem una estona al jardí i així ella pren el sol, camina, inspecciona els racons i passa per damunt de tot el que té davant.

Ahir pel mati va venir la meva mare a visitar-nos, la va acompanyar la seva gossa Sit,


com pots veure és un animal de gran tamany i com tots els gossos és curiosa, juganera, carinyosa.... però no sabiem com reaccionaria al trobar-se a la Manuela, que ja prenia el sol a la gespa. Estavem inquietes per la seva reacció, encara que la Sit comparteix casa amb uns quants gats i no els fa res, estan acostumats els uns amb els altres, fins hi tot a vegades els em vist dormir junts, i si en un moment donat la Sit té ganes de fer-los correr ells són ràpids, la Manuela no!!!!



La Manuela s'amaga i la Sit l'ensuma, la Sit li posa la pota a sobre i la Manuela s'esta quieta dins la seva casa, la Sit sent curiositat per la closca que hi ha al jardí, que a sobre si li deixes espai i temps es mou, la Manuela no té curiositat per la Sit.

Ara ja es coneixen i a nosaltres ens toca fer-li un bon lloc per viure a la Manuela. Ja tenim força informació, i fem pluja d'idees a casa per a veure quin racó del jardí li podem oferir i com li construirem un estany, quins materials utilitzarem i si som capaços de fer-ho nosaltres mateixos.

Tu tens animals a casa? Quins? Els has fet la casa tu mateix?

Bon dilluns






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada