Translate

dilluns, 11 de juny del 2012

Monograma

Per una d'aquelles casualitats de la vida, a casa nostra, la nostra lletra, la nostra inicial, el nostre monograma es la E.
Per la xarxa trobo moltes vegades que la gent compra lletres o símbols mes o menys grans i els posa com a decoració, nosaltres vivim lluny de tot arreu,  i tampoc, en aquest moment, se on trobar-ne.
Així que vaig pensar que la podia fer jo.
Necessitem la lletra impresa en un foli, cartolina, estisores, cinta adhesiva, si, si ja esta!




La retallem, amb el llapis  la resseguim sobre la cartolina i retallem la nostra lletra 2 vegades, una per damunt i l'altra per sota, també les tires, en aquest cas de 2 cm d'ample per fer l'alçada.




Un cop fet aixo anem a costruir, amb la cinta adhesiva anem donant-hi forma, et dire que m'ha sorprès que sigui tant sencill fer el muntatge. 




I aqui la tens, tot aixo que brilla és la cinta adhesiva (per mi el celo) 





Ara ve la part més difícil, i no vaig fer fotos, cal trocets de paper i cola, jo he utilitzat una cosa que m'ha recordat la meva infantesa, la meva mare ens feia fer  manualitats al meu germà petit i a mi, suposo que així estavem entretinguts i no ens barallavem, bé, vaig fer servir el pegament que ella ens feia, farina i aigua, cal fer una pasta com si fos cola, i anem enganxant papers amb la nostra cola casolana, en diferents capes,  quan s'asseca queda la lletra força dura. Pero no m'agrada massa com queda, ho trobo molt bonyegut.


Per cobrir-ho vaig decidir pintar-ho, amb pintura d'esprai verda (que ja tenia d'una manualitat anterior) 




He que (a apart dels bonys i clots) es veu be? és amb ironia!!!!

Ara te l'ensenyare penjada i et juro que no em vaig donar conte d'aixo fins que la veure penjada.



ES TORTAAAAAAAAA!!!!

Jo tota feliç amb la meva lletra, li vaig fer un foradet radera per poder-la penjar, la col-loco, faig un pas enrere i veig que s'ha torsat.

Engeguem el pla B.



L'estic pintant blanca, a veure que passa, potser així, sobre la paret blanca no es veura tant.
En aquesta foto acabo de fer la primera capa, m'agradarà despres de la 3a?

Si no, si no m'agrada, tinc pla C.

Bon dilluns






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada