Translate

dimecres, 6 de juny del 2012

Hem comprat una alfombra

Aquest Nadal vam comprar-nos els sofas nous, vam restaurar la tauleta de centre que ja vas veure aqui i ens feia falta una alfombra. En vaig veure una a la publicitat de  Lidl, era molt bonica, en diferents tons de marró, amb un preu super interessant, però quan hi vam arribar, al sortir de treballar, ja s'havien acabat.

I vaig començar a buscar alternatives barates.

Si, ja sé, comprar una alfombra no té res de rellevant, però per a nosaltres en aquesta ocasió sí, saps per què? per què ens hem estrenat en la compra de 2a ma a la xarxa, vaig començar a buscar a 2a ma i buscant i remenant vaig trobar-ne una a Manresa, tot i que hi ha una bona estona des de casa nostra vam concertar una cita amb els propietaris i ens vam iniciar,  en aquest món, tota una aventura!!!

Un cop a Manresa la Sra del GPS  va embogir, i després de donar mil tombs cap a la dreta dins el casc antic del poble, vam aparcar, vam trucar a la parella amb la que havíem quedat i ens hi vam atansar a peu.

La vam veure, ens va agradar, vam escoltar la seva historia i ens la vam endur cap a casa, després de pagar-la, es clar!!!! Només 30,00 €!!!!



És una mica més clara del que jo voldria, havia pensat en alguna cosa amb mes contrast, potser amb algun to de blau, però aquesta, ara per ara, ja fa la seva feina, fins i tot la propietaria la va fer rentar per posar-la a la venta, es veu neta i fa bona olor.


Val a dir que no serà l'última vegada que fem una cosa aixi, t'ho puc assegurar, i potser m'iniciaré com a  part venedora, viure en una casa gran té l'inconvenient que tens molt espai per guardar coses que ja no utilitzes, en lloc de vendre-les, regalar-les, ....



Per si t'ho preguntes aquesta bola blava va ser un encàrrec que li vaig fer a la meva mare, es un puf, fet de ganxet i farcit, vaig veure'n un per la xarxa, tot i que l'original era una mica diferent la meva mare va fer-ho fantàstic. Si t'interessa puc buscar el link d'on vaig treure la idea o preguntar-li a la meva mare els teus dubtes.

Bon dimecres









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada