Translate

divendres, 8 de juny del 2012

Diumenge.. de pintura

Treballem durant la setmana, l'Eduard, molts dissabtes també, i només ens queda el diumenge, per fer aquelles coses més pesades o que són de més llarga durada.

Doncs, com deia, diumenge passat ... dia de pintura, objectiu: la cuina! Si no vaig equivocada és l'espai de casa nostra on hi ha menys paret per pintar i més coses per encintar i tapar.

No us diré el temps que feia que no pintàvem  la cuina, per que em fa vergonya, només dir que li feia falta.
No us vull avorrir amb fotos de nosaltres pintant, us volia ensenyar una coseta que vaig comprar per encintar,






es tracta de cinta de pintor on hi va enganxat un plàstic (55 cm.) que ajuda força a tapar més enllà, ho vaig trobar en un tot a 1 €,




després de provar-ho penso que és un bon invent, l'hem utilitzat a la per protegir la  zona de la campana extractora, el marbre de l'encimera,  ... ja m'entens.

Bon cap de setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada