Translate

dimecres, 29 d’agost del 2012

Alimentem a la fauna silvestre

A casa tenim fusta de palet que ens va regalar bon amic nostre, tinc en ment un projecte per ella però encara no el puc dur a terme i vaig pensar que, mentre arriba el moment,  en podria usar una peça per a fer un menjador per als pardals.

La idea és molt simple, ens hi posem? 

Les mesures no son massa importants, dependrà de les mides de les teves botelles, ara ho veuràs!

Primer, amb la caladora, vaig serrar la fusta per a fer l'estructura, em va sortir per a fer-ne dos, ho vaig polir amb paper de vidre i envernissar, el vernís ja duïa el tint.



Amb el trepant li vaig fer un foradet a la fusta llarga, ara veuràs per què.




Muntem les dues peces, en forma de L




Li posem un ganxo per a poder-ho penjar




D'una botella de plàstic qualsevol en tallem el cul, ho polim una mica per a que no quedin arestes.




Ara ja ho tenim tot, iniciem el muntatge, lliguem amb un filferro una botella de vidre, que tinguis per casa, ja que tot el que usem es reciclat, a la fusta llarga, passem el filferro pel foradet que em fet abans i el caragolem per a que quedi fixada la botella, només per a que no caigui, però la podrem treure estirant cap a dalt, a la part de baix empeguem a la base el cul de l'ampolla de plàstic que em retallat, ara ja es veu la idea, eh que si?




L'omplim de menjar per als moixons i esperem que la gravetat faci la seva feina, i a mesura que s'abuidi la part de baix es vagi omplint, i si s'ho acaben és molt senzill treure la botella de vidre i omplir-la de nou.




Només ens queda penjar-ho a la paret i que els ocells ho trobin .

T'agrada?

Bon dimecres

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada