Translate

dilluns, 27 d’agost del 2012

Pots folrats de ganxet

En el blog de Kireei vaig trobar aquesta coseta tant bonica i li vaig enviar a la meva mare, ella és la manetes per a fer aquestes coses.

                                       
                                                                       Kireei

I aquesta és la nostra versió, en el seu jardí hi ha la bicicleta del seu pare, quasi una relíquia, no té les gomes de les rodes ja que estaven fetes malbé, la va  polir tota i la va pintar per que no s'oxidi, hi va posar una vareta de metall i hi va penjar uns porta testos que jo ja no utilitzava i ara hi hem col·locat els pots folrats de ganxet. Els pots són reciclats dels que comprem amb la melmelada.



Ara la versió de nit, que et sembla?




Les espelmes enceses li donen una imatge molt.... romàntica?





M'encanta!! i a tu?

Bon dilluns!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada