Translate

dilluns, 20 d’agost del 2012

Neteja de la mampara de la dutxa

Buscant informació de com netejar les taques de l'alfombra com pots veure aquí , vaig descobrir que la mateixa barreja per a treure les taques de l'alfombra funciona per a les taques de  calç de la dutxa, i com no podia ser d'altra m'hi vaig posar.




Aquest és l'estat de la mampara, la netejo amb un producte anti-calç cada setmana, però tenint l'oportunitat de fer-ho amb algun producte natural i ecològic i que no em cal anar a gastar-me res, per què tot ho tinc a casa, doncs... per  què no?






Posem la barreja de 3 cullerades de vinagre, 2 de sabó dels plats i l'aigua calenta en un recipient per a polvoritzar i ...som-hi!!! 

Polvoritzem tota la mampara i ho deixem actuar uns minuts i només  cal esbandir amb l'aigua de la dutxa, ni fregar, ni rascar, ni res de res!!! Per la part de fora fem el mateix i ho retirem amb una baieta humida i ja esta!





Encara hi queda alguna taca  però   poca cosa  veig que no  és  infal·lible  però  el Viakal tampoc!

Tu tens alguna formula magica feta per tu? 

bon dimecres 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada