Translate

dimecres, 15 d’agost del 2012

xancles de reciclatge

L'altra nit a l'Eduard se li va trencar una de les xancles, et pots imaginar el fart de riure que ens vam fer la resta, al veure'l caminar d'aquella manera. I a mi, se'm va encendre la llumeta!!! Tots dos fem quasi la mateixa  talla de peu, si ja sé , alguna cosa no funciona, normalment ells fan el peu molt més gran que elles, en el nostre cas crec que sóc jo, la rara, pel peu que tinc hauria de fer, potser, un pam més!!! (ja,ja,ja)

Havia vist molts "tunejos" de xancles a la xarxa  i ens vam posar a reciclar les xancles.




Necessitem unes xancles, tisores, cinta mètrica i uns retalls de roba. En el nostre cas hem usat les xancles trencades, encara que en pots trobar de molt barates a les botigues de tot a euro, i per la roba em utilitzat una vella camisa  meva, que guardava per si algun dia em feia falta la roba per fer alguna cosa i per fi li vaig trobar la utilitat, però pots utilitzar la roba que vulguis, potser un mocador que t'agradi, o no sé, el que vulguis o tinguis a casa.


Treiem la part de la xancla que canviarem, un cop a fora retallem 4 tires de roba, en el nostre cas son de 4 cm d'amplada,  però  crec que ho havia d'haver fer  més ample, i tota la llargada de l'esquena de la camisa, ens sobra llargada pero d'aquesta manera treballem  més bé, passem dues tires pel forat del davant i les anusem ben fort i encaixem el nus en el forat que feia el topall, ens les provem, per sobre els dits fem un altre nus  i decidim quina llargada han de fer les tires laterals i hi fem, també, un bon nus a cada costat, amaguem els nusos en els forat, retallem la roba sobrant i llestos!!! ja tornem a tenir xancles!!!! T'agraden?






Pots donar-li diferents formes com pots veure en aquests tutorials, aquí, aquí, aquí, aquí i aquí.

Espero que t'inspiri,

bon dimecres festiu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada